71

بوائز ہائر سیکنڈری اسکول سوپورمیں چیف ایجوکیشن آفیسربارہمولہ کا استقبال،تدریس کے جدید طریقوں اور ایک معاون اور جامع تعلیمی ماحول فراہم کرنے کے لیے اسکول کی لگن کی تعریف

سٹی ایکسپریس نیوز

سوپور،15 مئی2024: بوائز ہائر سیکنڈری اسکول سوپور کو چیف ایجوکیشن آفیسر بارہمولہ جناب شبیر احمد خان کا استقبال کرنے کا اعزاز حاصل۔ اس دورے نے سی ای او کے تعلیمی معیار کو بڑھانے اور ضلع کے اسکولوں میں باہمی تعاون کے ماحول کو فروغ دینے کے عزم کو اجاگر کیا۔
دورے کے دوران، سی ای او نے تدریس کے جدید طریقوں اور ایک معاون اور جامع تعلیمی ماحول فراہم کرنے کے لیے اسکول کی لگن کی تعریف کی۔
اسکول کمیونٹی سے ایک مختصر خطاب میں، سی ای او بارہمولہ نے کہا، میں بوائز ہائر سیکنڈری اسکول سوپورکے عزم اور جوش و جذبے سے ناقابل یقین حد تک متاثر ہوں۔ یہ ہماری اجتماعی کوششوں کے ذریعے ہی ہے کہ ہم تعلیم میں اعلیٰ مقام حاصل کر سکتے ہیں اور اپنے طلباء کو روشن مستقبل کے لیے تیار کر سکتے ہیں۔ میں اپنے تعلیمی نظام میں مثبت پیش رفت جاری رکھنے کے لیے تمام اسٹیک ہولڈرز کے ساتھ مل کر کام کرنے کا منتظر ہوں۔
سی ای او بارہمولہ مسٹر شبیر احمد خان نوڈل آفیسرایس وی ای پی نے بھی آنے والے پارلیمانی انتخابات میں ہر فرد کے ووٹ کی اہمیت پر زور دیا اور نوجوان طلباء کو آنے والے انتخابات میں حصہ لینے اوراپنے والدین کے ساتھ ساتھ اپنے ووٹ کاسٹ کرنے کی ترغیب دی تاکہ وہ الیکشن جیتنے کے لیےبہترین امیدوار کےانتخاب میں مدد کریں۔ ا
یہ دورہ سیشن 2024-25 کے لیے اسکول کے نئے پراسپیکٹس کے افتتاح کے ساتھ اختتام پذیر ہوا، یہ ایک جامع گائیڈ ہے جو ادارے کے وژن، اقدار اور تعلیمی پیشکشوں کو ظاہر کرنے کے لیے ڈیزائن کیا گیا ہے، جس میں تعلیمی فضیلت اور طالب علم کی جامع ترقی کے لیے نئے عزم کو اجاگر کیا گیا ہے۔
بی ایچ ایس ایس سوپور کے پرنسپل مسٹر مشتاق سوپوری نے سی ای او کے دورے پر اظہار تشکر کرتے ہوئے کہا، ہمیں آج سی ای او بارہمولہ جناب شبیر احمد خان کا ہمارے ساتھ ہونا باعث فخر ہے۔ یہ دورہ غیر معمولی تعلیم کی فراہمی اور ہمارے طلباء کی ترقی میں معاونت کے ہمارے مشترکہ مقصد کو تقویت دیتا ہے۔ ہم آج کے دورے سے حاصل ہونے والی قیمتی بصیرت کو عملی جامہ پہنانے کے لیے پرعزم ہیں۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں