34

خشک موسم کی پیشن گوئی کے درمیان کشمیر میں رات کا درجہ حرارت معمول سے کم ہے۔

سٹی ایکسپریس نیوز

سری نگر، 14 مئی،2024: بنیادی طور پر خشک موسم کی پیشین گوئی کے درمیان، رات کے درجہ حرارت میں کمی ریکارڈ کی گئی اور جموں و کشمیر کے بیشتر مقامات پر منگل کو معمول سے کم رہا۔
محکمہ موسمیات کے ایک اہلکار نے بتایا کہ سری نگر میں گزشتہ رات 9.9 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں کم سے کم 9.5 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور یہ سال کے اس وقت کے لیے جموں کشمیر کے گرمائی دارالحکومت کے لیے معمول سے 1.1 ڈگری سینٹی گریڈ کم تھا۔
انہوں نے کہا کہ قاضی گنڈ میں گزشتہ رات 9.0 ° C کے مقابلے میں کم از کم 7.0 ° C ریکارڈ کیا گیا اور کشمیر کے گیٹ وے ٹاؤن کے لئے یہ معمول سے 2.2 ° C کم تھا۔
پہلگام میں گزشتہ رات 5.5 ° C کے مقابلے میں 2.6 ° C کا کم سے کم درجہ حرارت ریکارڈ کیا گیا اور یہ جنوبی کشمیر کے مشہور تفریحی مقام کے لئے معمول سے 2.5 ° C سے کم تھا۔
عہدیدار نے بتایا کہ جنوبی کشمیر میں بھی کوکرناگ میں کم از کم درجہ حرارت 7.0 ڈگری سینٹی گریڈ کے مقابلے میں 6.6 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا اور یہ معمول سے 2.7 ڈگری سینٹی گریڈ کم تھا۔
اہلکار نے بتایا کہ کپوارہ شہر میں گزشتہ رات 6.2 ° C کے مقابلے میں کم از کم 6.5 ° C ریکارڈ کیا گیا اور اس جگہ کے لئے یہ معمول سے 3.1 ° C سے کم تھا۔
گلمرگ میں گزشتہ رات 1.5 ° C کے مقابلے میں کم از کم 3.8 ° C ریکارڈ کیا گیا اور شمالی کشمیر کے بارہمولہ ضلع میں دنیا کے مشہور سکیئنگ ریزورٹ کے لئے یہ معمول سے 1.7 ° C سے کم تھا۔
انہوں نے کہا کہ جموں میں گزشتہ رات 19.9 ° C کے مقابلے میں 18.8 ° C کا کم درجہ حرارت ریکارڈ کیا گیا اور یہ جموں و کشمیر کے سرمائی دارالحکومت کے لئے معمول سے 4.7 ° C سے کم تھا۔ انہوں نے کہا کہ بانہال میں کم سے کم درجہ حرارت 11.6 ڈگری سینٹی گریڈ، بٹوٹ میں 13.0 ڈگری سینٹی گریڈ اور بھدرواہ میں 9.6 ڈگری سینٹی گریڈ ریکارڈ کیا گیا۔
پیشن گوئی کے بارے میں، انہوں نے کہا، بنیادی طور پر 18 مئی تک موسم خشک رہنے کی توقع ہے۔
19 مئی کو، انہوں نے کہا، عام طور پر ابر آلود موسم کی توقع ہے کہ دوپہر تک چند مقامات پر ہلکی بارش/گرج چمک کے ساتھ۔ انہوں نے کہا کہ 20 سے 23 مئی تک عام طور پر خشک موسم متوقع ہے۔ (ایجنسیاں)

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں